Top 5 miejsc, w których warto umieścić ekran reklamowy

Centrum miasta w którym znajdują się ekrany reklamowe

Dojeżdżam do pracy nowoczesnym tramwajem. Co 2 metry nad głowami pasażerów umieszczone są ekrany reklamowe. Pojawiają się na nich informacje o pogodzie, reklamy firmy przewozowej, spoty z przepisami kulinarnymi, atrakcje turystyczne. Ludzie zapatrzeni w ekrany przemieszczają się z miejsca na miejsce, zapominając o tłoku i wczesnej porze. Wydawało się, że to coś najbardziej naturalnego. Aż pewnego dnia wsiadłem to tego samego tramwaju i zdziwiło mnie rozdrażnienie współpasażerów. Nerwowo szukali czegoś w smartfonach, opryskliwie przygadywali tym, którzy się przepychali do wyjścia lub szukali miejsca. Po chwili zrozumiałem zagadkę ich braku humoru. Ekrany reklamowe wyświetlały tylko niebieskie tło. Nic się nie działo, na niczym nie można było zawiesić oka.

Zdobądź umysły i serca klientów

No właśnie, ekrany reklamowe nie tylko podają informację o produktach, usługach i cenach. One oddziałują pozytywnie na psychikę klientów i gości. Jest to szczególnie istotny czynnik biznesu, ponieważ nie chcemy przecież jedynie, żeby klient jak najszybciej załatwił swoją sprawę u nas, ale przede wszystkim chcemy zdobyć jego emocje, zaufanie, przywiązać go do naszej marki, sklepu, firmy, restauracji, hotelu czy biura.

Gdzie umieścić ekran

Przykład z ekranem w środkach masowego transportu, to tylko jedna z licznych możliwości. Klienci, bardzo szybko przyzwyczajają się do nowoczesnych technologii i rozwiązań marketingowych. Daje im to poczucie ekskluzywności i profesjonalizmu w obsłudze. Ponieważ ekrany reklamowe przeznaczone są dla każdego typu biznesu, podajemy jedynie kilka rozwiązań.

Jeśli prowadzisz sklep, to zadbaj, aby ekrany znalazły się w jego witrynie. Pozwól zapoznać się klientowi z Twoją ofertą, zachęć go do odwiedzenia właśnie Ciebie. Jeden lub kilka monitorów wewnątrz sklepu pozwoli klientowi koncentrować się na wybranych grupach asortymentu, co zwiększa szansę na sprzedaż.

Barwna reklama przy wejściu lub łatwo dostępnym miejscu Twojej restauracji lub kawiarni pozwoli zapoznać się z menu bez konieczności siadania przy stoliku i czekania na kartę dań.

W aptece ekran reklamowy przy okienku zapoznać klienta z towarami, które mogą mu się przydać do poprawy stanu zdrowia. Czekając, może zobaczyć suplementy, kosmetyki, a nawet wykonywanie ćwiczeń.

Kina wykorzystują ekrany, żeby przedstawić program, godziny pokazów, ceny biletów i wolne miejsca w salach. Pamiętaj tylko, że ekran jest dla klienta. Musi być widoczny i dostępny od pierwszego kontaktu z Twoją firmą. Rozważ, czy ekrany reklamowe nie sprawdzą się również w Twojej firmie.